marți, 29 septembrie 2009

Pestisorul fermecat


Sunt 2 lucruri pe care mi le doresc cu ardoare.Si jur ca daca as avea inelul Arabelei sau daca
pestisorul fermecat ar exista mi-as indeplini cele doua dorinte.
Unul este sa mai fiu o zi copil.Sa simt ce simteam atunci,sa nu am nici o grija,sa stau in
fata blocului sa joc sotronul,flori fete sau baieti,castelul sa sar elasticul....Sa tipe mama
dupa mine disperata si pe mine sa nu ma intereseze..Sa o strig pe Doamna Pana ,vecina de la
parter sa-mi dea putina apa doar pentru ca daca m-as fi dus la mine mama m-ar fi oprit in
casa.
Al doilea este sa fiu o zi din viata mea barbat.Sa vad si eu domne' cum este sa nu ma
ingrijorez din nimicuri,sa agat tipe pe strada,sa-mi aranjez slitul in public fara jena,sa ma
trezesc dimineata cu 10 minute inainte de a pleca ca deh,nu-mi trebuie machiaj si-mi pot
permite sa am cearcane si ochii umflati,sa injur birjareste fara sa ma catalogheze nimeni,ca
doar sunt barbat ce palaria mea..
Dar cum nu se poate ma multumesc cu statutul de femeie care se indreapta cu pasi repezi spre
31 de ani.Imi vad de treaba mea linistita prin bucatarie,ca doar asa am fost educata"tu esti
fata,trebuie sa faci",dau bani pe creme si farduri,imi tot pun masti pe fata incercand sa
pacalesc timpul,primesc flori si complimente si ma bucur de fiecare zi a vietii mele ca si cum ar fi ultima...

2 comentarii:

Anonim spunea...

tinerete fara batranete...........

kmyk spunea...

Ei,cine nu si-ar dori.Doar cu conditia insa sa fim toti la fel.Ca daca-s doar eu nu-i amuzant....
Insa cum asta nu se poate imi doresc sa imbatranesc frumos macar......ma duc repede sa-mi fac o mascutza....:):):)