miercuri, 23 septembrie 2009

In metrou

Mi s-a intamplat de vreo cateva ori sa nu-mi iau nimic de citit in metrou.Proasta inspiratie avand in vedere ca petrec vreo 3
ore pe zi pe acolo.Deci...ce poti face cand esti in metrou si nu ai nimic de citit??In primul rand sa privesti pantofii....Toti
ne uitam hipnotizati in jos..adidasi si pantaloni de stofa(tinuta mea preferata).....sandale cu dres....hmmm...ce
imagine...,sandale cu platforma(ma tot gandesc cum or reusi sa mearga pe ele si sa mai si urce atatea scari??)...Mai poti trage
cu ochiul la ziarul vecinului.Evident ca ma enervez ingrozitor daca da pagina si eu nu am apucat sa termin articolul...Ridici
privirea si-l vezi pe vreunul care-si intoarce electrocutat capul vizibil jenat ca l-ai prins cand iti numara cosurile de pe
fata.O alta optiune ar mai fi sa incepi sa te lupti cu nenea de langa tine care sforaie linistit si-i mai cade din cand in cand
capul intr-o parte direct pe umarul tau.Plictiseala mare mon cher....Data viitoare imi iau o carte.

Niciun comentariu: