vineri, 25 septembrie 2009

Atunci cand TREBUIE

De obicei ma trezesc dimineata la ora 6.Evident ca oricat mi-as propune sa ma culc mai devreme
,seara ajung in pat intotdeauna dupa ora 11....
Dimineata ,cand suna ceasul imi vine sa arunc cu el pe geam si singura motivatie pe care o
gasesc ca sa ma pot ridica din pat este ca voi ajunge acasa si voi dormi de voi rupe...In
fiecare dimineata imi spun acelasi lucru ,de ani de zile si tot de ani de zile evident ca nu
se intampla niciodata asta.Azi intru ceva mai tarziu la servici si-mi propusesem sa
dooooorm......pana la 10.La naiba,la ora 7 am fost in picioare superodihnita.Enervant
lucru!!Ma tot intreb de ce oare atunci cand TREBUIE sa facem un lucru ne e atat de greu sa-l
facem si atunci can nu trebuie neaparat lucrurile se intampla de la sine fara nici un efort...

Niciun comentariu: