luni, 28 septembrie 2009

Din cutiuta cu amintiri

Facand un pic de ordine prin lucruri am gasit cutiuta cu amintiri.Sunt lucruri stranse de-a lungul anilor,servetele,jurnalul meu ,cutii de chibrituri dar cel mai important, tot soiul de biletele de la iubiti sau prietene din adolescenta.Printre ele am gasit un biletel de la colega mea de banca din liceu,Ciuca Cristina,pe care de altfel incerc de ani de zile sa o regasesc.Cuvintele scrise de ea sunt foarte frumoase si m-au impresionat mult chiar si acum dupa 12 ani.....Cristina era cu 2 ani mai mare decat mine si incerca tot timpul sa-mi dea sfaturi bune...:)
"1.Fii tu insati in orice imprejurare!
2.Nu dispera!In momentul in care iti pierzi speranta ,viata nu mai exista ,deci tu nu mai existi!
3.Lupta pentru idealul tau si nu ceda la cea mai mica infrangere!O batalie pierduta nu intotdeauna inseamna sfarsitul luptei.
4.Pentru orice eventualitate invata sa pierzi!
5.Fii pregatita intotdeauna pentru ce e mai rau!E foarte placut sa ai surpriza de a ti se intampla ceva placut ,neasteptat,ceva la care nu ti-ai permis vreodata nici macar sa te gandesti.
6.Asculta sfaturile altora ,dar nu le urma decat daca se potrivesc cu ale tale!
7.Decat sa gresesti din cauza unui sfat urmat ,mai bine sa gresesti din cauza prostiei tale!
8.Sa nu ai incredere in nimeni decat in tine!
9.Fereste-te in special de prieteni!
10.Incearca sa ajungi la un echilbru interior:iubirea sa fie egala cu ratiunea!
Cristina

Un comentariu:

Anna spunea...

Măi...ce să zic? Chestii de bază şi foarte valabile a scris colega ta.
Ştii care-i singura problemă ? Practica ne omoară... :D