joi, 1 octombrie 2009

Fara tutun


Weekendul trecut am fumat foarte mult.Ma simteam atat de incarcata de tutun inca nu ma mai suportam.Respiram greu si ma durea spatele.Luni am avut o zi destul de grea si am luat-o de la capat.Marti dimineata m-am trezit ,mi-am facut cafeaua si evident mi-am aprins o tigare.Dupa doua tigari fumate am simtit ca efectiv nu mai pot si m-am hotarat sa ma las de fumat.Hmmm.....nu e prima oara cand iau aceasata hotarare .Fumez de 12 ani si in timpul asta m-am lasat de vreo10 ori de fumat,am rezistat o luna si m-am reapucat.De data asta sper sa reusesc....
Marti:m-am simtit ingrozitor.Am trecut pe la farmacie si mi-am luat guma Nicorette.A fost relativ bine dupa.Macar nu mai eram nervoasa.Am plecat la munca si ziua a trecut destul de repede fara sa ma mai gandesc la tutun.Am ajuns acasa ,am facut un dus si....in pat....Vroiam sa se termine cat mai repede ziua.
Miercuri:cel mai greu imi este dimineata la cafea.O iau razna.Ma tot gandesc cum imi aprind o tigare,cum ies rotocoale de fum care ma invaluie.Am visat ca fumam trabuc...Hmmm.....Mananc o guma si pofta mai scade.Am o zi lunga si destul de grea.Guma ma ajuta.M-a ajutat de fiecare data cand m-am lasat.Imi scade starea de nervozitate.Ma dor maxilarele de atata mestecat.Sa zicem ca nu simt nevoia sa fumez dar ce sa ma fac cu obiceiurile.Fumam dupa ce mancam....fumam in pauze.....fumam prin statiile de autobuz(stiu,stiu,urat obicei pentru o femeie).Azi am avut o pauza de o ora pe care am petrecut-o in parculet la Eroilor citind o carte.De obicei,cand faceam asta fumam 4-5 tigari....Azi am mancat covrigei....Seara cand am ajuns acasa eram plina de energie.M-am apucat sa fac curat in casa ,sa spal,mi-am scos cainele afara.Insa aveam o incredibila stare de voma care nu m-a parasit pana m-am culcat.
Joi :M-am trezit la ora 6 ca de obicei cu o alta incredibila durere de cap.Se invartea casa cu mine.Nu am fost in stare sa ma pregatesc sa plec la serviciu asa ca m-am invoit in prima parte a zilei.Am luat ceva de durere si m-am bagat din nou in pat.
Cand m-am trezit ma simteam ceva mai bine.Am bagat repede o guma Nicorette si mi-am baut rapid cafeaua.De obicei bautul cafelei dura 30 de minute si 5-6 tigari.Acum am baut-o in 5 minute.....Acum trebuie sa ma pregatesc sa plec la serviu....
Va urma.

Niciun comentariu: