marți, 22 septembrie 2009

Despre "blogging"

Zilele trecute,absolut intamplator am intrat pe un blog.Intamplarea a faceut sa gasesc acolo un adevarat razboi despre bloggeri.Ca cica unii sunt mari ,ca altii sunt mici ,ca aia mari ii cam inghit pe aia mici......In ale computerului eu sunt total depasita,utilizandu-l doar pentru cautari google ,mail si messenger......Deci despre bloguri imi ajunsese ceva pe la urechi dar nu stiam mare lucru.asa ca ,starnita de articolul pe care l-am citi pe acel blog m-am apucat si eu sa ma interesez in stanga ,in dreapta care-i treaba......Ei,si iata ca "infierbantata" rau de discutia aprinsa ,mi-am facut si eu un blog.......Habar nu am ce o sa scriu aici.....ramane de vazut......

2 comentarii:

Anonim spunea...

multa bafta in lumea bloggingu-lui si la cat mai multi vizitatori :D

kmyk spunea...

Multumesc:).Si tie la fel,bafta multa.....nu numai in lumea bloggingului.