vineri, 2 octombrie 2009

Du-ma acasa mai tramvai.........

Il stiti pe Gogutu?Cum?Nu-l stiti pe Gogutu?Gogutu umbla zi de zi prin tramvaiul 14.E mare patron,vinde servetele parfumate ,servetele umede ,evantaie vara....calorifere la iarna(probabil),coperte de buletin(de parca si-ar mai baga cineva buletinul in coperta!!!).Gogutu-i mare comerciant .Isi striga sloganul cu multa emfaza"cumparati de la Gogutuuu,cine cumpara de la mine toata vara-i merge bineeee".Brrrr.Si uite asa isi face loc Gogutu ,cu ladita lui legata de gat,lasand un miros insuportabil de transpiratie in urma care-ti sterge orice tentativa de buna voie de pe fata.Tot in tramvaiul 14 ii face concurenta lui Gogutu o doamna,de fapt sunt doua ,dar pe una o vad mai des.Si nu numai ca amandoi striga din toti plamanii si-si promoveaza marfa ,insa cateodata se mai iau si la cearta(deh....concurenta).Si uite asa calatoria mea de 3 statii e impanata cu tipete,miros de transpiratie si picioare nespalate(noroc ca vine iarna),manele de la vreun telefon....Sa traiasca Romania si minunatul RATB...

Oare sunt eu nebuna ca am ceva cu "bietii" oameni(asa cum il auzeam pe unul la televizor spunandu-le)....Am o mare problema cu vanzatorii ambulanti,cu tiganii care stau la fiecare colt de strada si vand banane si portocale,cu taranii care vand lapte cu sticluta la coltul strazii.Mi se pare necivilizat ,iar cand e vorba de lapte si branza ,de-a dreptul periculos(pericol de listeria si multe altele)
Nu cumpar niciodata de la ei,desi adesea au preturi mai mici(chestiune de principiu) si le arunc priviri ucigatoare atunci cand ma acosteaza mieros"da doamna,3 banane la 2 lei".

2 comentarii:

Anonim spunea...

traim in romania......lumina de la capatul tunelului este departe........dar avem o calitate
(noi romani)inca nu ne pierdem speranta........inca.......

kmyk spunea...

Da,da.Speranta moare ultima.Dar pana atunci cred ca daca fiecare din noi ar face ceva,lucrurile s-ar putea schimba.Cat priveste problema pe care am pus-o eu,este evident ca vanzatorii astia ambulanti sunt incurajati prin faptul ca se cumpara de la ei.Daca oamenii nu ar mai cumpara nici ei nu ar mai exista.Iar Gogutu nu mi-ar mai strica mie de fiecare data ziua......