duminică, 11 octombrie 2009

Dezamagiri de Romania


Aseara am avut ocazia sa ma confrunt,iaaaaar,cu saracia spitalelor din Romania.Si am fost
revoltata ,mai mult ca niciodata.Mi s-a parut incredibil faptul ca dupa ce platim zeci de taxe
si impozite,dupa ce varsam o viata intreaga din banutii nostri munciti cu truda ,la sistemul
de sanantate,medicul sa-mi puna reteta in mana si sa ma trimita la farmacie sa cumpar
medicamentele necesare unui bolnav de astm ajuns la spital in criza.Mai mult ca niciodata
mi-am dorit sa nu ma fi nascut in tara asta de rahat in care pensionari care au muncit o viata
intreaga acum stau si cersesc umili la coltul strazii,in care copiii autisti cu sperante de
recuperare sunt ignorati total si fac terapie numai in masura in care parintii isi pot permite
sa plateasca o mie de euro pe luna,in care un adult care desi plateste luna de luna sistemului
de sanatate, in momentul in care isi face analize mai amanuntite,cele ieftine sunt gratuite iar
cele care costa milioane sunt cu plata.....
No comment!

3 comentarii:

Anonim spunea...

toti ne-am saturat, intrebarea e : care e solutia?yst

Anonim spunea...

bai ma descurc greu cu comentariile astea pe blogspot

kmyk spunea...

Da stiu,si mie mi-a luat ceva vreme pana m-am obisnuit(la comentarii ma refer).Cat priveste solutia.....sa emigram poate???