duminică, 4 octombrie 2009

Fara tutun

Ok.....Revin cu povestea mea din prima saptamana fara tigari.Ramasesem la ziua de joi care a fost super ok.Culmea,dupa cum ma simtisem dimineata ma asteptam la o zi dezastruoasa....Si cand colo m-am descurcat excelent.Insa in continuare am mestecat 5-6 Nicoretturi pe zi.
Ei,vineri a fost in schimb dureros....Desi eu eram foarte bine si chiar nu simteam nevoia sa fumez anumite evenimente m-au facut sa ma simt un pic depasita de situatie.Am trecut prin niste discutii si certuri destul de aprinse si imi doream mai mult decat orice sa-mi aprind o tigare.Mestecam guma de simteam ca-mi pocnesc maxilarele si de fiecare data ma gandeam ca "tigarea nu ma va ajuta....tigarea nu o sa-mi rezolve problema".Am rezistat eroic din fericire pentru mine si la sfarsitul zilei mi-am spus ca daca in aceasta zi grea am reusit ,nu ma voi mai reapuca niciodata de fumat.
Sambata deja lucrurile au mers foarte bine.Doar seara ,datorita gumei cred ,aveam iar o puternica stare de voma.
Mi se intampla o chestie tare ciudata de cate ori ma las de fumat.Eu nu functionez ca alti oameni:greu in primele 3 zile si apoi din ce in ce mai usor.Pe mine ma apuca o stare de nervozitate exagerata abia dupa 7-10 zile de cand m-am lasat.Asa ca azi,duminica sunt tare nervoasa.Mi-am trimis prietenul la o cafea cu un amic si eu am ramas singura acasa.Macar asa ,chiar daca-s nervozata ,nu am cu cine ma certa.......:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

n-am mai fumat de o saptamana si nici nu simt nevoia sa fumez. I'm so happy :D

kmyk spunea...

Scuze ca nu am raspuns pana acum.In ultima vreme am fost asa de ocupata ca mi-am cam abandonat blogul.Felicitari!!!!!
Eu am o luna si jumatate.De simtit nevoia eu inca mai simt,dar ma mentin tare pe pozitie....Oricum viata mea arata altfel acum de cand m-am lasat:nu mai miros a tutun,urc scarile fara sa-mi dau sufletul,nu mai tusesc....Este altfel ...muuuult mai bine...