luni, 9 noiembrie 2009

Mi-e lene


Astazi mi-a fost lene.Mi-a fost lene sa gandesc ,sa ma misc, sa respir.Pur si simplu mi-a fost lene sa-mi pun creierasul in functiune .M-am bucurat ca in sfarsit scara rulanta de la statia de metrou Lujerului a fost reparata(dupa vreo 4 luni),pentru ca mie ,dupa cum deja v-am spus mi-ar fi fost tare lene sa le urc pe celelalte.
Cineva imi spunea odata ca nu exista lene ,exista numai dorinta noastra de a face altceva in acel moment,chiar daca acel altceva inseamna sa stai sa zaci,cu ochii in televizor fara sa vrei sa faci nimic altceva.Ei,bun mod de a gandi,am imprumutat si eu ideea si acum nu ma mai simt vinovata cand efectiv nu am chef sa ma urnesc sa fac ceva....
Afara incepe sa miroasa a iarna .Imi place senzatia desi deja ma gandesc cu groaza la nebunia care urmeaza odata cu apropierea sarbatorilor.Apropos de nebunie,eu care nu ma uit niciodata la stiri ,am facut greseala zilele trecute sa-mi pierd vremea urmarindu-le.Nu am auzit vorbindu-se decat despre gripa porcina,drept urmare eu,femeie cu capul pe umeri,zilele trecute m-am trezit plecand de langa o doamna care tocmai avea un acces de tuse.Doamne,am luat-o razna....Gata ,am terminat...acum mi-e lene sa mai scriu.

5 comentarii:

Anonim spunea...

apai mie mi-e lene zilnic :))) by the way tare pisi cum sta ea tolanita :D

kmyk spunea...

E pisicutza mea.....ma rog,una din ele :).Astora(4 la numar) intr-adevar le este permanent lene.....alta treaba nu au decat sa doarma toata ziua....spre disperarea mea.

Anonim spunea...

disperare? a mea se joaca non stop ...cat as vrea sa fie atat de lenesa si sa nu-mi mai faca zob casa.

kmyk spunea...

Ehe.....am trecut si noi prin faza asta.Eu zic sa te bucuri de ea acum,asa zanatica.Pe masura ce inainteaza in varsta devin tot mai puturoase.Doua dintre pisicutele mele sunt grasute :),si acum trebuie sa-mi aloc timp sa ma joc cu ele si sa le pun sa faca miscare ca altfel s-ar misca doar pana la castronul cu mancare si inapoi.

Anonim spunea...

abia astept vremurile alea :D